söndag 21 februari 2010

Tävling!







Nu till helgen den 28/2 blir det min och T-Quilas första lokala dressyr tävling!
Första start går av stapeln kl:08:00 och jag räknade på att jag kommer starta någon gång efter kl 09:00! som tur är, är det tids bestämd start alltså står det exakt villken tid jag kommer att starta!
Såhär ser startfältet ut i min klass!

Klass 1 DRESSYR LÄTT B:1 2006
C:Ann-Christin Ekström.
Nr. Ryttare E.nr Häst
1. LOTTA NYMAN-ERIKSSON, Storvik Ovansjö RK 58. WISHFUL
2. VICTORIA ÅBERG, Storvik Ovansjö RK 44. ORALIE
3. VERONICA SEBELIUS, Kungsgårdens RK 36. LUCKY LUCIANO M
4. MARIA ERIKSSON, Storvik Ovansjö RK 56. WESTAL
5. PERNILLA BERGER, Storvik Ovansjö RK 33. LEONARDO DI CAPRIO
6. EMMA BJÖRTOFT, Hofors RS 5. BELLA
7. MARIA WEDIN JONSSON, Gävle FRK 15. DENIRO
8. CAJSA HOLMGREN, Gävle RS 46. QUITAMANCHAS
9. SANDRA BJÖRN, Hofors RS 43. NEUTON
10. EMMA EDVARDSSON, Högbo RK 26. HAPPY ANDORA
11. BEATRICE HAGSTRÖM, Storvik Ovansjö RK 25. GLANCE JUNE
12. SOFIA TJERNSTRÖM, Gävle RS 42. MR BEAN
13. VERONICA ÖBRINK, Storvik Ovansjö RK 30. JAQUARD
14. MONICA WESTIN, Gävle PK 11. CARISMA
15. ANNA ERIKSSON, Storvik Ovansjö RK 24. GISZMO PARADISO
16. SANDRA KARTTUNEN, Österfärnebo RS 50. T-QUILA
17. MOA GRÖNKVIST, Hofors RS 7. CADANCE
18. NATHALIE EKLUND, Gävle PK 6. BLACKN WHITE
19. JULIA HÖGNELID, Hofors RS 8. CAF HIMMELSFEE
20. ANETTE GUSTAFSSON, Högbo RK 20. FEDOR FOR FICTION
21. STINA JOHANSSON, Älvkarleby RK 52. UTHA VAN LUNIA
22. SANDRA SWEDELL, Kungsgårdens RK 53. VALIANT ERA
23. PERNILLA BERGER, Storvik Ovansjö RK 3. ARNABELLA
24. ELISABETH ANDERSSON, Årsunda HK 60. ZOBORI
25. PETRA LINDBERG, Älvkarleby RK 40. MIRGA
26. IDA RANNESTIG, Högbo RK 55. WARIO

Jag valde att starta en klass pga att hon annars kommer blir slö och trötter! Tror inte hon orkar två klasser! Dessutom behäskar hon inte en LA:1 ännu men till sommaren så!

Sen ska vi även tävla lokal hoppning den 6/3 ska också bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar