måndag 15 februari 2010

Käraste skitdag!
















Villken crap dag detta varit! Tjaffs hela dagen tammefan men vad gör det? Lika glad är jag för det men gladast är nog räven!

Jag har nyss pluggat Islam, har prov på det i morgon på religonen! Ganska kul har inte haft ett prov på vet när?

Idag va Frida med mig ut och red. Där började det inte heller strålande. Dra Tamm betedde sig som skit han vägrade komma in och jag kan säga det att in i hagen går man inte så länge han står där inte! Men efter lockande med mat, hinkar med snöre i och massa försök till att kasta lasso efter honom fick jag äntligen tag på T-Quila för hon törs verkligen inte gå förbi eftersom de är Dra Tamm som bestämmer i hagen. Men när jag fått in henne så stod han å rå glodde vid grinden. Blomman & Sofia fick jag ta in föst så dom stackrarna inte skulle få ut för vad han kände just då! Men till slut fick vi på dom utrustningen och det bar iväg. Vi red upp för backen ner i skogen förbi vid ridbanan och grusvägen hem igen! En härlig tur helt enkelt. Lite spralligt från Dra Tamms sida men annars bra! Vi fixade hästarna och tog bussen hem! Frida åkte hem och jag gick hem ttill Martin vi åt och sen gick jag ner för att prata med Madelene. Fick en lösning på de också. Nu senaste två timmarna har jag pluggat pluggat och pluggat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar